Robin van Zadelhoff

145
Video’s:

Over mij

Ik ben een jonge, sportieve vrouw, die houd van reizen en graag de wereld en zichzelf verder wil ontdekken. Om dit te kunnen ben ik gestopt met mijn opleiding en ga ik binnenkort op wereldreis.

Over mijn reis

Mijn wereldreis begint 3 Januari. Ik begin in Rusland en zal met de Transmongolie Express richting Beijing reizen via Irkutsk en Ulaan Bator. Vanuit hier zal ik via onder andere Nepal, Vietnam en Thailand naar Nieuw Zeeland reizen. Na Nieuw Zeeland zou ik graag nog doorreizen naar Zuid-Amerika, maar dit is afhankelijk van mijn budget.

Tijdens mijn wereldreis wil ik mezelf onderdompelen in andere culturen. Om dit te kunnen doen zal ik contact moeten zoeken met de lokale bevolking. Ik hoop een groot deel van mijn reis onderdak te hebben via couchsurfing en vrijwilligerswerk. Op die manier bespaar ik een hoop geld en kan ik echt kennis maken met de lokale bevolking.

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Bolivia, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Polen, Roemenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk.